söndag 9 februari 2014

Söndagen den 9 februari

Jag blev både förvånad och glad över att så många ville fortsätta läsa bloggen. Ama kallade sin blogg för ”trams-blogg” och det är nog min målsättning att någon gång i framtiden komma ända dit.
Usch, det blir så konstigt genast när jag försöka tänka efter, lika bra kanske att låta bli och skriva direkt ur hjärtat.
Vissa dagar går det inte ens att hitta nå’t att irritera sig över! I går hamnade jag framför TV:n och såg Kalla ta OS silver. Detta trots att Leffe VISSTE att hon i den klungan på 5 tjejer som gått loss, skulle bli femma…………………..i bästa fall.
Som tur var stannade jag ändå kvar vid TV:n egentligen bara för att få bekräftat att jag återigen hade rätt.
Så jävla kul att för en gångs skull ha fel! Dessutom var det svårt att just då tycka illa om det så kritiserade OS:et och dess beskyddare Putin.  Att få se Kalla ta silver i det otroligt vackra sagolandskapet, fick till och med Leffe att gräva ner stridsyxan för stunden.
                                                                      Gomorron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar